maandag 25 mei 2009

Xobni

Ik ben een gebruiker van Outlook, ook privé. Ja, jullie mogen mij hierbij verketteren als iemand met weinig kennis van zaken en vertellen dat er veel betere e-mail clients zijn (Thunderbird bijvoorbeeld). Maar ik ken Outlook goed, het voldoet aan mijn eisen en wensen en het synchroniseert zo lekker met mijn iPhone.

Maar één van de grootste ergernissen in Outlook is het zoeken in Outlook in je inbox en persoonlijke mappen en het makkelijk kunnen ontsluiten van mail wisselingen die bij elkaar horen. Een keer iets zoeken waarvan je niet meer precies weet wanneer je het verstuurd hebt kan dramatsich en traumatisch zijn.

Gelukkig is er een mooie add-on die helpt om deze ongemaaken weg te nemen, te weten Xobni (geen punten voor wie zag dat dit het omgekeerde van Inbox is). Xobni is gratis te downloaden, eenvoudig te installeren en nog belangrijker, eenvoudig te gebruiken en het werkt als een tierelier!! Zoeken gaat razendsnel en je kunt ook goed attachment vinden. Precies wat ik zocht! Daarnaast is er een standaard interface met enkele sociale netwerken, zoals LinkedIn en Facebook, maar ook met Skype. Kort samengevat: Xobni maakt het leven van een Outlook gebruiker weer net even een stukje makkelijker voor de prijs van 0 Euro. Dat kun je niet laten liggen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten