dinsdag 26 mei 2009

Wat een weer!


Ongelofelijk, wat een weer gisterenavond. Toen ik om 18.30 thuis kwam scheen de zon nog vollop, maar het werd allangs donkerder. Om 9 uur was het zwart en kwam er wat wind en om 10 uur kwam de regen met bakken uit de lucht en gierde de wind om het rieten dak. Een uur later begon het onweer. En ik denk dat dat het ergste onweer was dat ik in 39 jaar in Nederland heb meegemaakt. Zulke lichtflitsen en donderslagen heb ik zelden tot nooit meegemaakt (1 keer in Florida, maar daar is het wat gebruikelijk gezien de opbouw van warmte daar). Bliksem ging door tot ongeveer half zes 's ochtends, dus om nu te zeggen dat ik een goede nachtrust heb gehad, nou nee, want uiteraard waren Daan en Jeroen een beetje bang en wilden bij papa en mama slapen! Om 6.30 weer in de auto en wat denk je? De zon schijnt weer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten