woensdag 20 mei 2009

Een nieuwe supergroep


Let je even niet op, is er opeens een nieuwe superband ontstaan! Chickenfoot is de naam en "they rock"! Kan ook haast niet anders met namen als Sammy Hagar, Mark Anthony, Joe Satriani en Chad Smith. Het album is nog niet eens uit, alleen een stuk of vier losse nummer en die klinken als een klok. Als je van klassieke hardrock houdt, maar wel in een eigentijds jasje, dan is dit zeker een aanrader. Nummers te beluisteren op hun website.
Chickenfoot komt optreden op Bospop, wat een mooi festival is en hierdoor denk ik nog wel wat mooier wordt. Maar wat echt bijzonder is, is dat deze band ook in de metropool Heerhugowaard of all places. Dat is overigens niet gratis, want kaarten beginnen bij 75 euro en eindigen bij 150 Euro (en dan mag je nog staan ook...). Ik vind het wat aan de hoge kant, maar ik denk wel dat het een gedenkwaardig concert gaat worden. Nog even een nachtje over slapen, zeker ook omdat diezelfde week ik een concert van AC/DC in de agenda heb staan. En oh ja, het zou ook nog eens kunnen dat ik die week naar India ga. Decisions, decisions.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten