donderdag 28 mei 2009

Geen post op woensdag

Aaii....het kon natuurlijk niet uitblijven, maar gisteren heb ik d eerste post gemist. Niet dat er niets te vertellen was, maar er moesten eerst een aantal andere zaken geregeld worden die gisterenavond even voorrang hadden (zoals een helicopter vlucht door de Grand Canyon op 16 juli), waardoor ik pas laat aan het blog toekwam. En net toen ik wilde schrijven, ging mijn internet aansluiting onderuit a.g.v. "groot onderhoud" aan het wireless LAN door Geert Jan :-). Dat duurde gelukkig niet lang, en alles is weer keurig netjes hersteld, maar toen alles weer up & running was stond ik net op het punt om naar bed te gaan. Dus toen schoot de entry van woensdag er helaas bij in.

Maar ik ga het goedmaken, vandaag doe ik twee entries (nog los van deze)! Jaja, het moet niet gekker worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten