zaterdag 25 augustus 2012

Me Love Sushi

Eten met stokjes is best lastig, hoor!
Iedere keer als we naar en van de metro naar het Marriott liepen, kwamen we langs het restaurant Me Love Sushi. Intrigerende naam, vanavond was de laatste mogelijkheid om hier langs te gaan, dus daar gingen we. Wederom een verrassing, Daan en Jeroen vonden dat ze hier ook wel wat konden vinden. Het was niet erg druk, dus een tafel was snel gevonden en we bestelden een mix van Sushi (Rainbow en California rolls) en Noodles (garnalen en kip). Hoewel Jeroen en Daan (en Ans ook nog even) aan een kleurplaat begonnen kwamen ze niet erg ver, want het duurde niet lang voordat het eten geserveerd werd. Erg leuk om te zien dat de jongens ook probeerden met stokjes te eten en dat dat deels nog lukte ook. Ik kan niet anders zeggen dan dat alles lekker smaakte, en Me Love Sushi is wat mij betreft dan ook een aanrader mocht je in Londen komen. Dat de anderen dat ook vonden bleek wel uit het feit dat er op tafel niets achter bleef. Nou ja, anders dan de kleurplaten dan. Maar dat werd snel opgelost: het werk waar Daan en Jeroen zo heerlijk mee bezig waren geweest werd nog voordat we de deur uit waren van tafel gegrist en in de prullenbak gegooid. Ach ja, zo zal van Gogh ook wel begonnen zijn….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten