zondag 5 augustus 2012

Rule Britannia

England, here we come!
Met nog een week te werken voordat mijn vakantie begint, werd het wel eens tijd om wat zaken te gaan boeken, want van een "op de bonnefooi"-vakantie ben ik niet zo een fan. Maar om diverse redenen kwam ik er niet toe om daar echt de vinger achter te krijgen. Gelukkig nam Ans dit ter hand en dan heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Ze had een hartstikke leuk programma in elkaar gezet, met een goede mix tussen kinder aspecten (oa een bezoek aan Legoland), stukken natuur bijvoorbeeld in Wales en als afsluiter een paar dagen Londen, om met Daan en Jeroen een aantal highlights van de stad te bezoeken. Leuk om te zien dat Daan al zaken bij de Olympische Spelen in de gaten houdt, zodat hij straks kan zeggen waar hij heen wil :-)). Het wordt nog wel spannend, want goed weer is geen garantie in Engeland, dus daar zullen we ons op voor moeten bereiden. En ook links rijden is voor mij helemaal nieuw en daar zie ik wel een beetje tegenop (Ans heeft al ervaring, dus wellicht dat zij na deze vakantie kan zeggen "Autorijden is mijn hobby"). Nog een weekje doorbuffelen en dan stappen we 13 augustus de auto in om vanuit Frankrijk de tunnel naar Engeland te nemen. Ik heb er zin in, want ik ben ook wel een beetje toe aan een paar weekjes ontspanning....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten