zaterdag 11 augustus 2012

Reis verslagen

Bezoek aan Sun Studio, daar zit een artikel in!!
Sinds mijn reis naar de USA in mei heb ik nog steeds in mijn hoofd om eindelijk eens iets te gaan doen wat ik al heel lang wil. Namelijk een artikel schrijven over een onderdeel van een reis en te proberen om dat gepubliceerd te krijgen. Ik loop al een hele tijd met diverse "quotes"  in mijn hoofd die ik wil gaan gebruiken en een deel van de structuur van het artikel heb ik ook al. Dat betrof dan een stuk over ons bezoek aan Nashville, met daarin centraal natuurlijk dat wat Nashville Nasville maakt: de muziek. Maar inmiddels heb ik ook al de lay out van een artikel over het bezoeken van Amerikaanse honkbal wedstrijden, en dan het verschil tussen een team met een hele grote geschiedenis zoals de St Louis Cardinals en een nieuwe "franchise"  zoals de Tampa Bay Rays. Ik kan zelfs al redelijk de foto's die ik erbij zou gebruiken bedenken. Ideeën zat en ook veel zin in om een keer te doen. Zou mooi zijn als ik daar eens invulling aan kan geven. Nu alleen nog de tijd vinden om er eens echt voor te gaan zitten......:-(.....

1 opmerking: