dinsdag 21 augustus 2012

Splitsing in Bath

Een mooi Jane Austen plaatje
Samen met Daan liep ik terug naar ons hotel. Het medicijn werd genomen, hij kon even een kwartiertje op bed liggen en toen voelde hij zich weer voldoende hersteld om weer terug naar het centrum te lopen. Maar eigenlijk zag ik al snel dat het niet goed ging, maar door Daan zijn doorzettingsvermogen bereikten we toch het Centrum, en daarna ook een plek die Ans erg graag wilde zien, namelijk het Jane Austen museum en het bijbehorende Regency Tearoom. Ondertussen liep Daan bijna op zijn tandvlees, maar hij hoopte dat het bij zou trekken als we rustig in de tearoom onze lunch zouden eten. Helaas, het bleek ijdele hoop te zijn, want toen de "Tea With Mr Darcy" geserveerd werd (ik had overigens de Russian Caravan thee, erg lekker, en ook de fingeer sandwiches en scones waren voortreffelijk), voelde hij een grote misselijkheid opkomen en bracht hij het hele bezoek op het toilet door. Na snel mijn eten naar binnen gewerkt te hebben, echt genieten lukte niet meer natuurlijk, namen we een besluit. Ik ging met Daan naar het hotel en Ans en Jeroen gingen verder Bath bekijken. Vervelend dat het zo moest lopen, maar allemaal op de hotelkamer zitten sloeg ook nergens op. In het hotel trok Daan redelijk snel bij, waarna ik Ans hiervan op de hoogte hield via Whatsapp, zodat zij met wat minder zorgen samen met Jeroen er alsnog een redelijk leuke middag van kon maken, zeker ook omdat Jeroen erg zijn best ervoor deed om dat voor elkaar te krijgen, de lieve kleine schat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten