maandag 6 augustus 2012

Paardje rijden en meer

Hu paardje!
Het is net een mop: een Twent, een Drent, een Brabander en een Groninger nemen deel aan de Olympische Spelen....maar deze keer was het echt en had het een mooie afloop, namelijk een zilveren medaille voor de springruiters. Nu zal ik normaal nooit de radio ervoor aan laten staan, maar toen ik vanmiddag naar huis reed toch maar even de jump off live meegemaakt. En dan leef je toch mee, ik merkte zelf op dat ik tijdens het verslag mee zat te bewegen met hoe de commentator zijn verslag deed. Helaas mocht het niet zo zijn dat we het laatste stukje ook af maakten en er met het goud vandoor gingen. Nu was dat niet uniek, want ik had hetzelfde afgelopen vrijdag met "onze" Rick vd Ven, die net geen prijs won met het handboogschieten, ook al zoiets waar ik normaal niet voor thuis blijf. Het blijft toch heel bijzonder dat gedurende deze twee weken je enthousiast wordt voor zaken waar je dat normaal niet van bent. Zelfs Daan en Jeroen kijken graag mee en worden er fanatiek van. Of zal dat toch ook te maken hebben met het feit dat als ze hiernaar kijken, ze langer op mogen blijven........ nee, dat kan toch echt niet het geval zijn, zo zijn ze niet :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten