vrijdag 18 mei 2012

Ik kom terug uit de USA en ik neem mee....

Even wat Lululemon meenemen
De laatste zaken voor ons bezoek aan Tennessee en Missouri zijn getroffen, de tas zit dicht en de reisbescheiden zitten in de rugzak. Bij het naar beneden brengen van mijn tas viel mij in ieder geval op dat hij aan de erg lege kant is. Maar ja, het is heerlijk weer waar we naar toe gaan (30 graden en geen wolkje aan de lucht), dus qua kleding valt het enorm mee. En waar anderen schrijven over steeds meer apparaten die meegenomen moeten worden, ben ik juist teruggeschaald. Ik kom deze reis niet verder dan mijn Macbook Air en iPhone (los van het altijd aanwezige fototoestel natuurlijk :-)). Dat geeft dus ruimte, Dat is maar goed ook, want ik heb inmiddels wel wat "verzoekjes" gehad om wat dingen mee te nemen. Natuurlijk van Daan en Jeroen, die nog helemaal met hun hoofd in The Clone Wars zitten en graag drie dingen willen: Star Wars Lego, Star Wars Lego en Star Wars Lego. En dan van Clone Wars, niet van die suffe delen van Star Wars (lees: 4, 5 en 6, want die zijn voor "oude mensen", en bedankt!!!). Ans wilde eigenlijk niets hebben had ze aangegeven. Maar ja, mocht ik per ongeluk een filiaal van Lululemon Athletica tegenkomen(en ja hoor, die zijn er in Nashville en Saint Louis), dan had ze toch voor de zekerheid maar een lijstje opgesteld waar ik haar blij mee zou maken.

En vorige week op Moederdag vertelde mijn moeder me dat een eReader toch wel erg handig was gebleken op haar laatste vakantie (Hans had 1 eReader, zij had 12 boeken meegezeuld :-), dus als ik bij Barnes en Noble nog een Nook tegen mocht komen, dan graag! Mijn zuster vertelde via Facebook dat ze nog wel een paar mooie Nikes kon gebruiken voor tijdens haar trainingen en we komen nog een Nike Outlet Store tegen, dus dan kan ik min broerderlijke plicht natuurlijk niet verzaken. Dit alles nog los van een aantal collega's die allemaal wel iets kitscherig vanuit Graceland willen hebben. Als ik dat zo zie, dan heb ik straks toch weer een extra tas nodig om alle cadeaus mee naar Halfweg te nemen!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten