donderdag 31 mei 2012

Nieuwe auto

Toch best wel chique
Daags na mijn vakantie had ik nog een leuke gebeurtenis in het vooruitzicht. Mijn nieuwe leaseauto werd namelijk afgeleverd! Deze keer niet op zijn Frans, maar een degelijke Duister, een Volkswagen Passat Variant. Hoewel ik normaal voor de grote motoren ga, heb ik deze keer gekozen voor de voor de lease rijder interessante 20% bijtelling categorie, wat betekende dat ik niet verder dan een 1.4 liter kwam, maar hij rijdt nog steeds als een zonnetje. Leuke extra's als een panorama dak dat ook nog open kan en een elektronisch te bedienen achterklep maken die kant van het plaatje wel af. Maar wat het geheel een erg chique uitstraling geeft, is de mooie interieur- en kleurencombinatie die Ans uitgezocht heeft (dat kan ze toch beter dan ik). Een donkerbruine metaallak aan de buitenkant, gecombineerd met een beige leren interieur en keurige zwarte vloerbedekking, maakt het geheel tot een plaatsje om te zien. Maar goed ook, de komende vijf jaar moet ik het hiermee doen :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten