zaterdag 12 mei 2012

Superhelden Lego

Mijn God, dit wil je hebben!!
Afgelopen week was Jeroen weer eens in een gulle bui. Daan en hij hadden op TV gezien dat er een nieuw Kirby spel voor de Wii uit was, en aangezien Daan door bijna al zijn vermogen heen was en Jeroen nog 101 Euro bezat (jaja, hij wist het precies, van wie zal hij dat hebben) offerde hij zich op om het spel te kopen. Vrijdag na schooltijd moest dat gebeuren, maar de Intertoys in Zwaneburg had het spel helaas niet meer voorradig. Gelukkig zijn er meer winkels in de buurt, en na en tussenstop thuis om nog een tegoedbon uit lang vervlogen tijden op te halen, reden we niet heel veel later naar Toys XL. Snel de roltrap op, doorlopen naar waar de TV's staan en, ja hoor, geen probleem, daar was Kirby's Adventure. Hup, die was in de pocket. Daarna moesten we natuurlijk nog de hele winkel verder door, waarbij Jeroen nog even in het klimwerk ging spelen en we daarna even moesten kijken bij de Star Lego, want Jeroen wilde ook graag de Clone Tank. Bij de Lego aangekomen, vielen echter de schellen van mijn ogen. Wat zag ik daar namelijk? Nieuwe sets Lego, maar dan met als hoofdthema figuren van Marvel en DC! Ja, er waren vroeger natuurlijk wat SPider-Man sets geweest en van Batman was er zeker het nodige uitgekomen, maar nu was er bijvoorbeeld een set met daairn Superman en Wonder Woman tegen Lex Luthor in een Robot. Maar daarnaast zag ik ook de Avengers Quinjet en een deel van de Avengers basis waarin ook de Hulk te zien was. En er waren nieuwe Batman dozen te verkrijgen. En....en....en.....En toen zei Jeroen: "Papa, ik vind dit helemaal niet leuk, kun je nou eens een keer doorlopen.....".  Tja, dat was wel even een reality check, want kennelijk zijn mijn kinderen niet zo into superhelden als ik was en kennelijk altijd nog een beetje ben. Met het schaamrood op mijn kaken liep ik maar verder, nog steeds aan die mooie sets denkend. Nu weet ik dat we in Nashville een Lego Discount shop tegen komen, mocht daar een setje liggen, dan sta ik niet voor mezelf in!

1 opmerking: