maandag 28 mei 2012

Welkom thuis

Weer thuis, lekker hartige taart eten!
Om 9 uur 's ochtends op zondag 27 mei landen we op Schiphol. Precies volgens planning. Daarna werden twee records gebroken. Als eerste de douane controle, waar Frank, Simon en Rene van de self service check gebruik maakten en ik van de Privium Iris Scan. Daarna het afhalen van de bagage, want bij de eerste vijf koffers die op de band (die precies begon te lopen toen wij aan kwamen lopen) verschenen, zaten onze vier tassen. Dat was nog nooit gebeurd, dus dat duurde in totaal ook 1 minuut. We werden er niet uitgepikt voor een tassen controle, zodat ik daarna gelijk Ans, Daan en Jeroen kon begroeten!! Simon en Frank werden opgehaald op de "kiss & ride" plek, dus ze moesten snel naar buiten, zodat er weinig tijd was voor een uitgebreid afscheid (moeten we snel maar eens een dinertje voor regelen :-)).  De familie Janssen bracht eerst nog Rene naar huis, om daarna weer richting Halfweg te vertrekken. Daar werden de tassen uitgepakt en de cadeaus gegeven (leve de Lego en LuLu Lemon) en daarna vertrok ik voor een bijslaap actie naar boven.

Na en uurtje of vier slapen, was ik weer redelijk bijgetrokken, kon ik het blog bijwerken wat te lijden had gehad onder de zeer slechte connectie in de Holiday Inn, zag ik Daan en Jeroen in het zijkanaal zwemmen (waarbij Daan van de brug afsprong, stoere vent!!)  en aten we heerlijke hartige taartjes naar eigen recept van Ans. Dat was weer eens wat anders dan hamburgers, hamburgers en .... uhhh ....... hamburgers. Omdat de vermoeidheid toch nog erg in de benen zat, ging ik samen met Daan en Jeroen om een uur of half tien op stok. Hopelijk dat ik morgen weer wat fitter ben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten