vrijdag 25 mei 2012

Na de wedstrijd

Frank had gelijk sjans!!
Na de wedstrijd had iedereen inmiddels wel weer een “knaagje in zijn maagje”  gekregen, aangezien we als diner niet verder waren gekomen dan de eerder genoemde hotdog. we hadden een tip gekregen om ijs te gaan eten bij Ted Drewes, een soort ritueel na wedstrijden, maar dat bleek net te ver rijden te zijn en het zou er erg druk worden. Een paar tips van de agenten die we weer tegenkwamen werden ook afgeslagen omdat we binnen drie kwartier de auto van de parkeerplaats af moesten hebben. Tja, dan blijven er weinig andere alternatieven over dan naar een kwaliteitsrestaurant als de Hooters te gaan :-). Daar is tenminste gratis wifi en hadden ze de woensdagavond post game special van beer, burgers and ballgames. Een goede manier om de avond af te sluiten. Tenminste, dat dacht ik zelf, maar bij terugkomst in het hotel, zag ik dat ik een voicemail had en die bleek van Jeroen te zijn, die mij heel zielig vertelde dat hij me zo miste dat hij er niet meer van kon slapen......dan gaat je vaderhart toch even open en moest ik de kinderen en Ans even bellen, wat ik altijd erg moeilijk vind als ik in het buitenland ben, maar gelukkig kon ik als een gelukkig man de telefoon er na een kwartiertje weer opleggenen om half twee uiteindelijk mijn bed in stappen, om morgen fris en fruitig aan de Segway Experience in St Louis te gaan beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten