dinsdag 10 augustus 2010

Come fly with me....met korting!

Om kwart over acht liepen we weer rustig naar Le Pain Quotidien om ons ontbijt te nuttigen. Goed plan om, als we morgen weer vroeg wakker zijn (en dat zou zo maar eens het geval kunnen zijn), dat we dan iets eerder naar Le Pain Quotidien gaan, want nu was het wel heel erg druk, maar gelukkig konden ze nog een plekje voor ons vinden.Deze keer had Ans een spelt brood met humus, terwijl ik deze keer Granola met Yoghurt nam plus een extra croissant. Na een geslaagd ontbijt liepen we Broadway op en kwamen we het theater tegen waar de musical "Come Fly with me" gespeeld wordt. En een stuk waarin de muziek van Frank Sinatra gespeeld wordt, dat kunnen we  niet voorbij laten gaan. Even checken hoe laat de voorstelling vanavind begint......aaaiii.....er is vanavind geen voorstellen. Maar dinsdagavond wel. Maar ja, dan hebben we een reservering bj Becco. Daar kwamen de geneugten van Internet weer tevoorschijn.
Even terug naar het hotel, laptop erbij, reservering van dinsdag naar maandag omzetten en....presto......vandaag eten we bij Becco en dinsdag kunnen we naar "Come Fly With me". Dus terug naar het theater en ze hadden nog kaarten, 128 dollar per stuk, maar dan heb je ook wat. Maar opeens vraagt de man achter het loket: "Dude, is thereanyone else in the room?". Ehhh, nee, alleen Ans, Nou zegt de beste man, dan moet ik je maar gewoon de korting geven die TKTS op Times Square ook geeft. En wat denk je? Zonder erom te vragen krijgen we 50% korting!!! Ik lul het je niet. Even 128 dollar korting, zonder er om gevraagd te hebben! Uiteraard hebben we dan man achter het loket erg bedankt, want dit soort zaken gebeurd je natuurlijk niet elke dag. Nou, morgen er maar extra van genieten!!!! Ik ga vast wat nummers van "the voice" instuderen. New York, Neeeeeeew York.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten