maandag 16 augustus 2010

Dag Boston, dag USA!

De "taxi" bracht ons binnen twintig minuten naar Boston Logan Airport, terwijl op de radio het station Siriusly Sinatra op stond (eentje om aan mijn lijst van favoriete radiozenders toe te voegen). Helaas doet Boston niet mee aan het Flux programma, dus moesten we gewoon in de rij voor paspoort controle, maar dat ging redelijk snel. De bagage check was ook prima en toen moesten de tassen het vliegtuig in. de tas van Ans was 3 pond onder gewicht en die van mij 5 pond er boven. Aaaiii......wat kost het om dit af te kopen? 150 dollar!!!!! Tijd om een beetje te herpakken, waardoor er kleren van mij n ans haar tas kwamen en ik mijn rugzak die ik in de handbagage meenem volpropte, waarmee we net onder de norm bleven. Zo, weet 150 dollar bespaart. Daarna het vliegveld over, wat redelijk klein is. ans ging vast bij de gate zitten en ik loopt nog wat rond, om een laatste rondje Starbucks in de USA te doen. Keurig op tijd begon het boarden en om zeven uur 's avonds vlogen we weg richting Nederland. Enerzijds bedroefd omdat de vakantie afgelopen is, anderzijds heel blij dat we de jongens weer gaan zien!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten