maandag 16 augustus 2010

Veggie Planet

Omdat we het eten in het vliegtuig dat we gingen krijgen niet vertrouwden besloten we een lunch te doen die meer besloeg dan een broodje kaas. De keus viel op Veggie Planet, je raadt het al, een vegetarisch restaurant op Harvard Square. Bijzonder concept: je kiest een topping en vervolgens kies je een bodem. Die bodem kan pizza zijn, maar ook verschillende soorten rijst. Vooruit, dat wilde ik wel eens proberen. Bij binnenkomst kwamen de serene klanken van een luit ons inmiddels tegemoet, er was live muziek in Veggie Planet. Luit muziek klinkt eerst leuk (middeleeuws), maar na een tijd wordt het echt irritant. Ik was blijk dat toen het eten kwam de luitist (denk ik....) het even voor gezien hield om zelf ook even te happen. Wat zal ik verder over Veggie Planet zeggen? Het is niet mijn stijl, zowel niet qua eten als qua omgeving. Het was broeierig warm en een airconditioning kon er niet af, al het servies was van plastic (!) en de wc's waren echt te smerig voor woorden. Personeel was adequaat en het eten zeker niet slecht, maar stel dat ik hier nog eens in de buurt zou zijn, dan zou ik Veggie Planet niet als eerste op mijn lijstje hebben staan om nog eens wat te gaan eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten