dinsdag 3 augustus 2010

Eveleens IT

Ik werk inmiddels sinds 1995 in de ICT. Dat betrof het laatste jaar bij de ING, mijn hele carrière bij CMG en ook die als freelancer (in het bedrijf dat ik samen met Ans heb, DJTC, neem gerust ook eens een kijkje op die site via deze link). Dat levert altijd leuke gesprekken op als je iemand pas leert kennen. "Oh, dus jij doet iets met computers? Weet je, mijn draadloze printer heeft soms problemen....". Als ik dan uitleg dat ik programma manager ben, dan wordt het altijd lastig om uit te leggen wat ik eigenlijk doe. Maar goed, managen kan ik goed, maar de technische zaken aan elkaar knopen gaat me wat minder goed af. Gelukkig heb ik daar een uitstekende remedie voor. Die remedie heet Jeroen Eveleens. Ik heb Jeroen leren kennen bij zijn broer in de zaak (PC-Depot in Halfweg, en ja, Halfweg heeft dus een computerzaak). Daar kocht ik mijn eerste nieuwe PC en laptop toen ik in Geuzenveld kwam wonen en ik in de buurt naar een nieuwe leverancier op zoek was. Jeroen deed toen voornamelijk het thuis installeren van de apparatuur. Dan niet de computer, maar alle netwerken die daar aangelegd moesten worden, zowel wired als wireless. In de loop der jaren is Jeroen inmiddels een vertrouwd gezicht in Casa de la Janssen en heeft hij ontzettend veel zaken voor me geregeld en ook van het nodige advies voorzien. Zo heeft hij mij overgehaald om van de Asus laptops over te stappen op de Sony Vaio en dat is op hardware gebied de beste stap die ik gezet heb (ik ben vergroeid met mijn Z-serie die er uiteindelijk voor gezorgd heeft dat ik niet naar Apple overgestapt ben). Support daarop wordt uitstekend door Jeroen verzorgd en hij kan ook voor de aanschaf erg scherpe deals bieden. Ook het verzorgen van migraties van udpdates van besturingssystemen verloopt uitstekend en wat ik daar dan weer erg in waardeer is de pro-actieve houding daarin. Dus nog bijna voordat Windows 7 uit kwam, hing Jeroen al aan de lijn om voor te stellen dat te installeren omdat het een grote verbetering tov Vista was. Dat soort service kom je niet overal meer tegen!! Voor al mijn computer aangelegenheden weet ik dus dat ik op een partij kan vertrouwen, en dat is Eveleens IT. Hele persoonlijk service, snel, direct, dienstverlening van hoge kwaliteit en iemand die altijd zijn afspraken nakomt. Je zit niet voor een dubbeltje op de eerste rang, maar het is het geld dubbel en dwars waard! Overigens heb ik zaterdag ook kennis gemaakt met de mobiele tak van Jeroen zijn werk, toen had hij namelijk als één van de eersten in Nederland de iPhone 4 verzorgd, waarvan ik gelukkig mee kon profiteren. Dus ook voor advies en dienstverlening op dat gebied, kun je goed bij Jeroen terecht! Iemand die VAIO en iPhone in één stroom mee kan nemen, die kan niet fout zijn! Ik kan en wil niet zeggen dan: HIGHEST RECOMMENDATIONS!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten