vrijdag 27 augustus 2010

Popcorn Hour

De Popcorn Hour C-200, een mooi apparaat voor streamen van media
Sinds afgelopen donderdag ben ik de "trotse" bezitter van een Popcorn Hour. Voor wie het niet kent (en daar behoorde ik tot twee maanden geleden ook toe): de Popcorn Hour is een Network Media Tank, wat zoveel wil zeggen dat het allerlei soorten media bestanden op verschillende soorten dragers probleemloos afspeelt. Een geweldig apparaat, waarmee het nu mogelijk is om op mijn desktop thuis iets te downloaden en het van daar of op de harde schijf van de PopCorn te zetten of de bestanden via de Popcorn van mijn harde schijf van de desktop te halen. Gaat heel eenvoudig en scheelt heel veel tijd in het branden van DVD's. En daarnaast speelt het bv ook XVID bestanden. En met 1 TB op de popcorn en 3 TB op mijn desktop is dat heel wat uurtjes film. Daarnaast kan er dus ook een DV, Blueray of een USB stick met bestanden in en dan draait het ook. Helaas kan het één ding niet wat ik dacht, nl direct live uitgezonden beelden van de laptop naar de popcorn streamen, zodat ik nog steeds mijn baseball wedstrijden van mlb.com op de laptop moet kijken, maar ja, je kunt niet alles hebben in het leven :-),

Geen opmerkingen:

Een reactie posten