zondag 15 augustus 2010

Kashmir

Bij aankomst bij Kashmir, liepen we naar beneden, omdat daar het restaurant was. Bij binnenkomst zat een ober vrolijk met zijn fluit....uhhhh....iPhone te spelen (kan ik begrijpen), maar opstaan was er niet bij. Toen we zeiden dat we buiten wilde zitten zei hij: dat is goed, loop maar naar boven, daar staat vast iemand die je kan helpen. Dat had voor ons al een tip moeten wezen, maar aangezien we toch hongerig waren geworden, liepen we naar boven, waar na veel zoeken inderdaad een ober te vinden was die ons naar een tafeltje bracht. Drie keer probeerde iemand water in te schenken en drie keer vertelde ik dat ik "sparkling water" wilde hebben, luisteren staat niet hoog aangeschreven bij Kashmir. Ik kan er een heel lang verhaal van maken, maar dat is het eigenlijk niet waard. Het eten was best goed, niet super, maar wel degelijk (ik had een tomaten/ kokos soep vooraf en als hoofdgerecht een Kip Tikka Mango, wat Ans had kan ik niet meer opschrijven qua moeilijke namen..:-)). Maar de service was echt zo ongelofelijk slecht, dat heb ik zelden meegemaakt. Toen het gerecht uitgeserveerd werd en Ans de kip kreeg vertelde ik de ober dat ik de kip had besteld en kreeg ik een grote bek dat ik niet zo moeilijk moest doen, ik kon toch wel even over de tafel heen reiken om de spullen te pakken, dat was toch niet zo een moeite. Mij geheel verbijsterd achter latend, dat gebeurd ook niet zo vaak. Het is denk ik verder genoeg om te zeggen dat dit de eerste keer is deze vakantie dat ik geen tip heb gegeven. We zullen de kracht van internet weer een laten gelden deze keer een één ster review op Tripadvisor achterlaten (oeps...net al gedaan zelfs :-)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten