woensdag 25 augustus 2010

Health City, here I come

Meestal heb ik los van 1 januari nog een moment in het jaar waarop ik goede voornemens maak. Dat is geen vaste datum, maar meer een "moment in het jaar", en dat is na de zomervakantie. Zo ook dit jaar. Ik was al een half jaar niet naar de sportschool geweest, terwijl ik me natuurlijk meer dan bewust ben van het feit dat dat voor mij ook de reguliere onderhoudsbeurt voor mijn lichaam is. Dus toog ik weer met goede moed naar Badhoevendorp waar de Health City vestiging zit waar ik lid van ben. Bij aankomst was de parkeerplaats nagenoeg leeg, dus het zou wel rustig zijn. Bij binnenkomst had ik de eerste obstakel, want kennelijk wordt naar verloop van tijd je pas geblokkeerd, om even te laten checken of je gegevens nog kloppen. Dat deden ze, dus ik kon weer verder. Daarna de volgende hindernis, het bleek dat de douches van de herenkleedkamer verbouwd werden, dus je moest met je bezwete lijf je weer in je goede goed steken. Dat leidde er bijna toe dat ik een reden had om weer rechtsomkeert te maken, maar vooruit, ik laat me niet kennen. Dus uiteindelijk toch naar de zaal en ik kwam erachter dat ik naast twee dames de enige bezoeker was. Lekker rustig om te beginnen, dus ik deed een cardio parcours om het geheel weer op te startem met fietsen, cross training, roeien en als afsluiting de loopband. Na drie kwartier was het klaar en had ik er toch wel weer een goed gevoel over om weer gestart te zijn, nu er voor zorgen dat ik het twee keer per week in de agenda heb en hou!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten