zondag 15 augustus 2010

Programma zondag en de voorbereidingen voor het vertek

Bij terugkomst in het hotel kreeg ik een mailbericht van Delta Airlines, het was tijd om in te checken! Dat inchecken lukte wel op mijn laptop, maar printen werd wat lastig (ik heb nog geen printertje in mijn uitrusting zitten :-)). Dus even naar de balie en die lieten mij zien dat ze een speciale "boarding pass section" hadden gemaakt, daar kan je gewoon alles regelen. Goed punt voor The Lenox, want dat vond ik prima service. Dus ik ging er even voor zitten en tien minuten later waren Ans en ik ingechecked en had ik de boarding passes in mijn hand. Dat geeft toch weer een veilig gevoel, want we willen de jongens toch ook weer snel zien, we beginnen ze nu wel erg te missen. Overigens heeft Ans vandaag nog oma Willie gebeld en die vertelde dat de jongens nog steeds dolle pret hadden, dat ze vandaag samen met Oma Leny en Opa Hans en Morisson en Jeremy naar de ridders in het Amsterdamsche Bos waren geweest en dat Daan en Jeroen niet zo vaak om papa en mama vragen!!! Nou zeg.....maar ja, beter zo dan dat ze de hele tijd met hun ziel onder hun arm zouden lopen. Voor ons rest nog één dag in Boston, voordat we morgen om 19.00 uur plaatselijke tijd terug vliegen. We hebben nog één item in ieder geval op het programma staan, dat is een bezoek aan Harvard, daar doen we een toer om 10.45 uur. Altijd goed om alvast te kijken waar Daan en Jeroen hun Universitaire opleiding gaan genieten (niet bij die watjes van MIT, hoor!!!). En daarna is het waarschijnlijk aftellen tot vertrek geblazen, vanaf het hotel is het een klein half uur naar het vliegveld, dus we vertrekken zo rond 16.00 uur die kant op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten