zaterdag 7 augustus 2010

Here we go, here we go, here we go

Het is dan zover, vandaag reizen we naar de USA! Na een heel onrustige nacht waar het voor mij tot een uur of één duurde om in slaap te vallen en ik alweer om half zeven wakker was, stond ik om zeven uur op om "toilet te maken". Met een onrustig gevoel in mijn lichaam, een neus die verstopt zit en een stijve en krakende nek heb ik niet de beste voorbereiding voor een acht uur durende vliegreis naar New York. De jongens liggen nog lekker op één oor en waar gisterenavond veel schatterlach vandaan kwam, hoor ik nu alleen nog een zacht gesnurk. Ik hoop wel dat ze straks een beetje wakker zijn om gedag te zeggen en een flinke knuffel te geven. Moeten ze wel snel zijn, want over 23 minuten komt de taxi al om Ans en mij naar Schiphol te brengen. De koffers zijn gepakt met de laatste spullen (de toilettassen met de spullen die we net nog nodig hadden) en de elektronica zoals fototoestel (en zo de laptop) zijn gepakt, dus we zijn er nu helemaal klaar voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten