woensdag 11 augustus 2010

Eeen avondje samen vliegen: at the Marquis

Het was ongeveer vjf minuten lopen naar The Marquis en dan nog een keer vijf minuten om erachter te komen dat we een roltrap op moesten richting het Marriot Hotel, omdat op de eerste verdieping daarvan het theater zich bevond. Ik had gezien de korting die we hadden gekregen dat er plek over zou zijn bij Come Fly With Me, maar dat was niet het geval, het was helemaal uitverkocht. Om vijf over zeven ging het spektakel los. Het laat zich het best omschrijven als Frank Sinatra nummers die door een live big band gespeeld worden, waarbij alleen de stem van Frank van de band te horen is (af en toe ondersteund door een live zangeres om er een duet van te maken) en een aantal dansers die met hun dans een verhaal vertellen. Bijzonder goede voorstelling, waarbij natuurlijk alle klassiekers aan bod kwamen en er afgesloten werd met "New York, New York" (hoe toepasselijk zou ik zo zeggen:-)). Normaal ben ik niet zo van de dans, maar dit was echt een aanradertje, ik vond mn ook de big band erg goed, helemaal toen ze net voor de pauze even helemaal los gingen. Overigens was het wel zo dat we om kwart voor negen weer buiten stonden en de pauze 15 minuten geduurd heeft, dus de voorstelling duurde niet zo heel erg lang, maar dat werd in intensiteit zeker gecompenseerd. Prima avond, dus!!! En nu, snel naar bed, want de benen beginnen moord en brand te schreeuwen en morgen hebben we nog een druk schema (wat we onszelf natuulijk opleggen, maar dat terzijde :-)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten