maandag 9 augustus 2010

It's that time of day again!!

Een heerlijk Aryuvedisch verantwoord theetje in heet water van The Muse
En dan bedoel ik half zes 's ochtends. Want zoals ik eerlijk gezegd al gedacht had, toen werd ik weer wakker en kon ik met geen mogelijkheid de slaap weer te pakken krijgen. Ans ook niet, die was wakker geworden van een malloot van Vodafone die een sms bericht stuurde dat haar rekening op internet op haar stond te wachten :-). Dus dan maar een spelletje Bejeweled (voor Ans nu al de killer app op de iPhone :-))! Vooruit, dan maar even naar Nederland bellen om te zien hoe het met Daan, Jeroen, Joost, Yinte en Hinkje gaat, want in Nederland was het inmiddels 12 uur. Daar ging gelukkig alles goed (dat beaamde Daan ook nog eens een keer, hoewel het soms wel een keer wat frictie was, want er was ruzie tussen Joost en Yinte, Hinkje en Yinte, Hinkje en Joost, Daan en Joost, Daan en Yinte, Dan en Jeroen, Jeroen en Yinte, Jeroen en Joost, Jeroen en Hinkje, Daan en Hinkje....maar verder ging het echt heel erg leuk hoor!). Vandaag gingen ze de hut verder schilderen en daar waren ze nu tekeningen voor aan het maken. Wij in ieder geval weer gerustgesteld (zeker toen Jeroen weer lekker door de telefoon begin te bleren). Inmiddels zeven uur geworden, en ik huppelde naar beneden om een bakje heet water voor Ans te halen, koffie en thee worden namelijk 's ochtend gratis geserveerd in The Muse. Maar Ans maakt natuurlijk haar eigen brouwsel, dus een thee zakje hoefde ik niet mee te nemen. En inderdaad, Ans is nu heerlijk aan het genieten van een kopje Aryuvedische thee, toch goed dat alle kruiden en het thee-ei meegegaan is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten