maandag 16 augustus 2010

Vlucht en thuiskomst

Blij dat we weer thuis zijn!
De vlucht met Delta was redelijk. Beter was dat de tv's weer in de hoofdsteunen zaten, waardoor de reis wat sneller ging. Ik heb afleveringen van drie nieuwe series gezien: NCIS Los Angeles, Rubicon en Dark Blue, de laatste twee ga ik denk eens op ftd zoeken of daar al verdere afleveringen van zijn. Het eten daarentegen was echt te slecht voor woorden. Met name de prut die Ans kreeg tart elke beschrijving en ik zou ook echt niet waten wat het was. Slapen lukt niet zo goed, een uurtje of twee in "the twilight zone" verder kwam ik niet. Het vliegtuig ging wel sneller dan verwacht, dus in plaats van acht uur waren we er al om half acht al op Schiphol. Snel uitstappen, door de Privium uitgang, en de koffers halen die ook als één van de eerste op de band lagen. Alma Taxi gebeld, die was al op Schiphol en wachtte bij het trefpunt. We gingen als een speer, totdat.........voor de eerste keer in mijn leven ik door de douane eruit werd gehaald met de vraag "of ik nog iets aan te geven had'. Gelukkig koste het niet veel tijd om de douanier te overtuigen dat hij bij ons echt aan het verkeerde adres was. Daarna bracht Alma Taxi ons snel thuis, waar we verwelkomt werden door Willy en Jos en natuurlijk onze kanjers, Daan en Jeroen!!! Het was een vrolijk weerzien, met kussen en knuffels voor iedereen. Daan en Jeroen waren erg blij met de cadeau's die ze kregen (met name het Mario Schaakspel viel goed in de smaak, maar dan met name om verhalen mee te spelen, want de keer dat ik Daan met schaken versloeg wer hij gelijk triest!!). Nu is het tijd om weer i het vaste ritme te komen, te beginnen met het uitpakken van de koffers, dat is al een klus op zich, om vervolgens de jetlag van ons af te schudden. Ik denk dat ik vanavond vroeg onder de wol kruip!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten