woensdag 4 augustus 2010

Ongelofelijk

Ajax door na hectisch duelHet zal je maar gebeuren. Je gaat als Ajax fan voor de tv zitten en je denkt: "Nou, vorige week speelden ze goed, maar maakten de kansen niet af, ze hebben best wel een kansje tegen PAOK". Maar na een kwartier staat het 1-0 en je denkt dan: "wat zit ik hier in Godsnaam te doen"? Ik was er helemaal klaar mee, dus besloot de tv uit te zetten en verder te gaan met Dawn of War 2. Dat ging lekker, want die is inmiddels uitgespeeld, en ik  ging maar gelijk verder met de add on "Chaos Rising" (gelukkig komt er ook weer een nieuwe DLC van Dragonage medio augustus, want ik wil toch iets meer diepgang in een spel). Om kwart over tien dacht ik, ik zal eens kijken om te zien of het nu alweer 2-0 is. Wat schets mijn verbazing, het staat inmiddels 2-3 (de 2 was goed), en met die stand zijn "we" (jaja, het gaat snel :-)) door. Uit bijgeloof blijf ik nog spelen en ga pas om 22.30 de tv aanzetten, net op tijd om de 3-3 knullig binnen te zien rollen. Dus de tv weer uit en 3 minuten rond gedrenteld, de tv weer aan en.....JA!!! Het is 3-3 gebleven!!! In de nabeschouwing de goals gezien en naar de altijd geestige Aad de Mos geluisterd (waarom halen ze die iedere keer weer van stal). Nou ja, het was hangen en wurgen, maar het is gelukt...pffff......Nu maar hopen op Young Boys als volgende tegenstander! En jongens, zondag graag wat scherper tegen Groningen, ik volg jullie vanuit New York!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten