woensdag 25 augustus 2010

Eindelijk gerechtigheid

Feest in de Arena, wat een opluchting!
Vanavond toch even met het zweet in de handjes op de bank. De kinderen naar bed gebracht, lekker gelachen met Jeroen om de voorgelezen verhalen om om 20.40 voor de buis om naar ons aller Ajax te kijken. Ik had de laptop op schoot om nog wat werk weg te werken, en zodoende ontstond een hotline over de wedstrijd met mijn programma directeur en de directeur van de systeem realisatie afdeling die de hele wedstrijd van een leuk commentaar voorzag :-). De eerste helft, wat werd Ajax weggespeeld door Dynamo Kiev, wat was Stekelenburg goed en wat onverdiend was die voorsprong. Maar ja, het leven is soms niet eerlijk en voetbal al helemaal niet, dus we telden hem gewoon. De tweede helft draaide het helemaal om en was Ajax duidelijk de bovenliggende partij (wat heeft Jol gezegd in de rust???), maakte met een prachtige aanval 2-0 en de klus leek geklaard. Maar uiteraard moesten de heren het weer spannend maken. "Gelukkig" kreeg Jeroen tijdens de 85ste minuut groeipijn en spoedde ik me naar boven om hem te troosten, en toen ik beneden kwam kon ik precies zien dat de scheidsrechter affloot!!! Ik ben zelden zo fijn de trap naar de woonkamer afgekomen!! Ans was ook al naar bed, dus ik liep de polonaise in mijn eentje. Ik ga zo eens, in bed, nadenken of ik een passe-partout voor de groepsfase van de Champions League kan kopen! 

2 opmerkingen:

  1. Goed idee om naar het stadion te gaan. Kun je daar lekker schreeuwen en vloeken zonder dat ik met dichtgeknepen billen zit of je de kids zult laten schrikken :-) Je lieftallige echtgenote.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En bedankt, hé, voor het medeleven! Zeker een aanpak van goeroe Byron Kathie :-)!

    BeantwoordenVerwijderen