dinsdag 31 augustus 2010

Nog steeds een stukje ""under construction"

De eerste stap is genomen! Zoals jullie nu kunnen zien, is de titelbalk van mijn blog (saai als hij was) vervangen door er één met een kek uitstraling. Ik vind hem echt geweldig. Het was, zoals vaak bij het front end ambacht, puzzelen hoe eea er in ale browsers goed uit ging zien, maar dat is aan Marc uiteraard wel toevertrouwd (daar draait hij zijn hand niet voor om). We zijn er nog niet helemaal, want waar de koppelingen voor de sociale media sites het vanmiddag deden, reageren ze nu even niet dus dat moet nog even verholpen worden en zoals het een goede opdrachtgever betaamd heb ik nog even snel twee rfc's ingeschoten (maar ja, met deze super agile werkwijze moet dat toch kunnen, lijkt mij!). Dus we zijn er bijna, ik hoop dat morgen iedereen van de nieuwe site kan genieten.

Oh ja, ga ook eens met je cursor over mijn foto in de balk, geeft een leuk effectje!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten