zondag 1 augustus 2010

Draak

Gisteren zat ik Ajax - FC Twente voor de Johan Cruijff schaal te kijken. Wat een slechte wedstrijd, bij Ajax waren ze geloof ik helemaal gek geworden, vooral Suarez, misschien dat als hij weg wil hij het gewoon kan zeggen ipv als een zot erin te hakken. Het enige hoogtepunt van de wedstrijd kwam van de commentator die zei: "ik vertel mijn kinderen dat draken niet bestaan, maar dat blijkt een leugen, dit is echt een draak van een wedstrijd!!!". Ik was het helemaal met hem eens en het zorgde voor de enige lach op mijn gezicht voor wat betreft deze dieptrieste wedstrijd die we maar heel snel moeten vergeten! Laten we hopen dat de commissie van de KNVB ons genadig is en Luis maar één wedstrijd schorst (maar dat zal wel niet) en dat er deze week mirakel in Thesaloniki gebeurd, waardoor we een ronde verder gaan in de Champions League, anders is de leegloop en een financieel debacle echt een feit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten