zaterdag 21 augustus 2010

Dit is echt lelijk!!

Frequente lezers van mijn blog weten dat ik op smartphone gebied een extreem gespleten persoonlijkheid ben. Voor mijn werk bij de Rabobank leef ik bij mijn Blackberry, omdat het de monster emailmachines onder de smartphones is (eigenlijk is het een email computertje waarmee je toevallig ook nog kunt bellen), terwijl ik privé niet buiten mijn iPhone kan. Voor privé gebruik is het iPhone touchscreen toetsenbord  prima, voor werk gebruik wordt je er gek van en wil je gewoon een qwerty met echte knoppen. Nu is er één of andere onverlaat in het Oosten gekomen die een hulpstuk heeft bedacht om een toetsenboard op de iPhone te plaatsen! Welke gek bedenkt in vredesnaam zoiets!!!! De iPhone is een gestyleerd en verfijnd stuk elektronica, wat naast geweldige toepassingen draait er ook esthetisch zeer verantwoord uit ziet, in tegenstelling tot die lelijke Blackberry bak. Dan ga je er toch niet als een zot een lelijk, onafzichtelijk zwart toetsenbord op plakken!! Dat is net zoiets als de Nachtwacht even met wat wasco krijtjes bijwerken! Dat kan natuurlijk alleen maar weer in het verre Oosten. Zucht, ik zeg tien euro boete en de club uit en nooit meer binnenlaten deze man!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten