zondag 8 augustus 2010

Eten en amusement bij Delta Airlines

Na ongeveer twee uur vliegen kregen we een lunch van Delta aangeboden. Ik had vooraf aangeven dat Ans vegetarisch wilde hebben en dat was goed aangekomen. Sterker nog, het was een maaltje dat goed door de Ayervedische toets kwam en nog smaakte ook! Voor mij was alleen de gegrilde kip over (niet gek als je op de laatste rij zit, dan valt er weinig meer te kiezen). Maar ook die viel niet regen. En na een tomatensapje kon ik er weer regen aan. Voor vliegtuigeten helemaal niet gek. Met de zak borrelnootjes in mijn rugzak kom ik de verdere reis wel door :-). Daar waar het eten erg mee viel, viel het amusement bij Delta erg tegen. Vanwege het feit dat ze een vliegtuig uit de bezetting hadden moeten nemen, vlogen we met een wat verouderde kist die geen schermen in de hoofdsteunen heeft, maar alleen in de gangpaden. Daarnaast wad het programma erg mager. Minpunten op dat vlak dus. Gelukkig had ik de Vaio al ingericht voor wat vertier, dus ik kon de eerste aflevering van Sherlock (de bekendste detective maar dan in 2010 gesitueerd) kijken en die kan ik iedereen aanbevelen, echt hartstikke leuk. Hierna begonnen aan "de kracht van scrum" dat ik van mijn Xebia vrienden heb gehad. Aardig geschreven, maar na 70 pagina's heb ik nog niets gelezen wat ik niet wist! Ans is inmiddels bij Sudoku 231 en heeft een halve lan Rankin uit. Straks weer een film kijken, na de PowerGorilla als extra energiebron aan de Vaio gekoppeld te hebben, eens kijken wat we nog hebben liggen.

PS: de film, aangezet terwijl we boven Groenland hingen, werd uiteindelijk "unthinkable", op aanraden van René, zoals je in zijn blog kunt lezen. 90 minuten vol spanning en gewetensvragen. Niet iets voor de nuchtere maag, maar inderdaad wel een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten