vrijdag 6 augustus 2010

We gaan al bijna....

De laatste uren tot aan het vertrek naar New York zijn ingegaan. Over 12 uur komen de dames van Alma Taxi Ans en mij ophalen om naar Schiphol te vertrekken. De koffer is al ingepakt, waarbij het mij echt heel erg verbaasde dat hij zo leeg bleef. Maar als je gewend bent om als je op vakantie gaat ook spullen voor de kinderen mee te nemen en deze keer die niet in hoeft te pakken, dan scheelt dat echt een slok op een borrel. De tassen die we meenemen zijn nog niet eens tot de helft gevuld, sterker nog, we hadden alles van Ans en mij in één tas kwijt gekund. Maar we willen natuurlijk ook wat ruimte houden voor "eventuele" aankopen, dus dan is wat extra ruimte wel handig :-). We zijn ook al ingechecked en de boarding passes zijn geprint, dus alles wat vooraf geregeld kon zijn, is geregeld. Ik merk wel dat ik het moeilijk heb met het vertrek. Ja, ik weet dat de jongens in goede handen zijn bij Hinkje, oma Willie en opa Jos. Ja, ik weet dat de jongens echt niet in zeven sloten tegelijk lopen. Ja, ik weet dat Daan en Jeroen het leuker gaan hebben met Joost en Yinte met ravotten in onze tuin dan met ons in New York en Boston te lopen, en ook dat wij het leuker gaan hebben als ze er niet bij zijn, want ze gaan op zeker jengelen. Maar ik ga ze vreselijk missen de komende week, dat weet ik ook op honderd procent zeker!!! Dat wordt een moeilijk afscheid voor de komende week, morgen....:-(.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten