zondag 17 oktober 2010

Met pijn in het hart

Vandaag had ik even een "pijn in mijn hart momentje". Het was vandaag de tijd voor de halfjaarlijkse kleding wissel. Helaas is de ruimte in mijn kledingskast te klein om alle kleding in op te bergen. Dus ieder half jaar (lente en herfst) nemen we de kast door en verhuizen een aantal kledingstukken naar de vliering. Echter, deze keer lukte dat zelfs niet. De ruimte was echt op, anders dan dat we echt in de kamer moesten gaan stapelen of zaken naar het kantoor brengen. Er was nog maar één optie over: het afscheid nemen van een aantal kledingsstukken. Met een zwaar hart moest ik door met name door al mijn truien, vesten, sweaters en hoodies lopen om de keuze te maken welke mocht blijven en welke weg moest. Dus na een half uur wikken en wegen, was de selectie gemaakt, waarbij mij opviel dat veel van mijn Gaastra kleding uiteindelijk "the cut" niet haalde en uit mijn kast verdween. Om het een beetje meetbaar te maken: er gingen vier Albert Heijn boodschappentassen (niet de plastic variant maar de "big shoppers") uiteindelijk naar beneden. Nou ja, er is in ieder geval weer wat ruimte, ik ga me voornemen om niet binnen een paar maanden de boel weer vol te hebben liggen. Gelukkig hou ik niet zo van winkelen :-)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten