En daar gingen de Amex credit cards |
Op mijn vraag wat er dan fout was gegaan was het antwoord: "dat kunt u toch in de brief lezen, de incasso is mis gegaan". Ja, dat begreep ik al, maar is het dan niet erg streng om gelijk de boel te vernietigen en hadden ze enig idee waarom de incasso mis was gegaan. Antwoord daarop: "nee meneer, dat weten we niet, zoekt u dat maar zelf uit bij uw bank". Toen ik vervolgens aangaf dat ik dan geen AMEX kaart meer ging nemen, omdat als ik niet wist wat er fout was gegaan, de kans groot was dat ik weer een kaart kreeg die teruggetrokken werd, werd mij vervolgens gemeld: "prima meneer, ik wens u nog een heel fijne dag vandaag". Uhhh.....is dat geen vreemde opmerking als u mij als klant wilt behouden? "Ach meneer, de incasso is toch fout gegaan, dus kennelijk bent u niet in bezit van voldoende liquide middelen". Pardon?? Ik was er gelijk klaar mee, hing de telefoon op en de volgende actie was om een schaar te pakken en de kaart door te knippen. Wat een ongelofelijke slechte service van American Express, ik kan daarom uit de grond van mijn hart zeggen dat ik niemand, maar dan ook echt niemand aanraad om zaken met dit bedrijf te doen. Dit is echt slecht.......
Geen opmerkingen:
Een reactie posten