woensdag 29 februari 2012

Applestore Amsterdam

Op het Leidscheplein
Toen ik twee jaar geleden in New York was, brachten Ans en ik om zes uur in de ochtend een bezoek aan het heilige der heiligen, namelijk de Apple Store die door Steve Jobs als "degene die het meest geslaagd was" bestempeld werd. Het was een bijzondere ervaring die elders op het blog beschreven is. Prachtige winkel, uitstekend personeel, maar zeker ook de locatie en de vakantie beïnvloedde de "experience" enorm positief. Latere Apple Stores in Boston, Chicago en Miami waren best mooi, maar niet hetzelfde in ervaring. Nu hoorde ik maanden geleden het gerucht dat er op het Leidseplein de eerste echte Nederlandse Apple Store ging openen. Een tijdje werd het weer rustig, maar een paar weken geleden laaide het weer op. Maar toen was het allang geen gerucht meer, maar werkelijkheid! Op drie maart opent de winkel zijn deuren, ik zal er op die dag zeker nog niet zijn, want dat wordt natuurlijk een slachting. Maar later ga ik op zeker, bv om de grootste Genius Bar te wereld te zien. Maar of het de ervaring in New York gaat evenaren.....ik waag he te betwijfelen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten