zaterdag 3 december 2011

Samen naar Gary's Deli

Even bijslapen bij Gary's
Of ik ben het vergeten of er zijn dingen die je vroeger niet had. Zo is er op school bij Daan en Jeroen het fenomeen "studiedagen". Ik dacht eerst dat dat betekende dat de kinderen er een dag hard tegenaan gingen. Maar het betekent dat de leraren niet op school zijn. Nu was dat het geval voor Jeroen afgelopen vrijdag, Daan moest wel naar school. En aangezien Ans een klant had in de praktijk, besloten Jeroen en ik er een mannenochtend van te maken. Dus nadat ik eerst de auto naar de garage had gebracht (daarover binnenkort meer), haalde ik Jeroen op en gingen we op weg voor lekker ontbijtje met zijn tweeën. Even denken waar we heen moesten gaan, maar we kwamen al snel uit op Gary's Deli! Helaas waren de heerlijke leren fauteuils al bezet door een stel "muntthee moeders", maar de bank daarachter was nog beschikbaar. Na een bestelling van twee cappuccino's, een mega muffin, een bagel met humus en een bagel met cheddar, avocado en salsa gingen we er eens lekker voor zitten.

Jeroen had zijn kerst zoekboek meegenomen (tekening van Kerstmis en daar moest je dan items op vinden) en al smikkelend vonden we alle dingen die op de pagina's gevraagd werden. Verder was het even gezellig kletsen met zijn tweetjes, toch anders dan als je met mama of met Daan erbij bent. Aan het eind van het ontbijt begon Jeroen wat wazig te kijken en omdat de bank zo lekker zacht was, deed hij even een power napje, terwijl ik wat Rabo mail via de iPhone weg kon werken, Tien minuten later was Jeroen weer helemaal wakker en "fris als hoentje!!!", zoals hij zelf zei. Het was een hele leuke ochtend, heerlijk om ook zo eens heel expliciet aandacht aan een van de jongens te mogen en kunnen geven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten