maandag 17 september 2012

Een goede aankoop

Een aanrader: een regenjack van The Northface
Vlak voordat we op vakantie naar Engeland gingen, drong Ans aan op twee aankopen. Omdat ik natuurlijk van de zuinige ben, wilde ik dat eerst niet doen. Want ja, we gaan een paar dagen wandelen, moet je daar nou een regenjasje en wandelschoenen voor kopen? De aankoop verdiende zich tijdens de reis al terug, omdat we in Wales door de bagger moesten/ mochten lopen. Maar de wandelschoenen heb ik na de vakantie niet nog een keer gebruikt (ik heb dan ook veel andere schoenen), het regenjasje van The North Face echter erg veel. En ik kan niet anders zeggen: het is een topaankoop. Hoewel ik zelf eerst een mooie blauwe versie wilde, koos ik uiteindelijk voor een zwarte, omdat die zo lekker afkleed :-). Voor een leuke nazomerdag is het een lekker jasje, niet te warm. Eenvoudig en goed op te rollen, heel klein te maken en erg licht, dus ook goed mee te nemen. Verder geheel waterdicht (handig voor een regenjas) en uitstekend ademt. En voor een kleine 100 Euro ben je al de man. Echt een aanrader, ook dus voor meer inspannende zaken (wandelen, hardlopen, beide uitgeprobeerd). Te verkrijgen bij Soellaart in Haarlem, sowieso al een aanrader om eens langs te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten