dinsdag 7 mei 2013

De koffer is gepakt


Over twee dagen vlieg ik met Simon en Rene alweer naar Texas. Het is echter druk druk druk, dus ik moest dit keer echt plannen wanneer ik mijn koffer in ging pakken. Dat werd dinsdag avond. Ans was weg met Daan en Jeroen (gezellig op bezoek bij Hinkje, Joost en Yinte in Zutphen), dus na de laatste program board van de dag gelijk even langs bij Teparos Thai Wok in Haarlem voor een bordje noodles en een saté (erg lekker is het daar toch…). Daarna als de rappe hazen naar huis, tas van zolder gehaald en gevuld met een kleine laag kleren (we rekenen op erg mooi weer), de benodigde toilet artikelen en alle electronica die mij op reis moet. Besloten om de iPad thuis te laten, ik ga het deze reis doen met de MacBook Air Mini en de iPhone. Deze heb ik echter wel uitgebreid met een Mophie Juice Pack, voor een dubbele levensduur van de batterij, want die is van de iPhone 5 echt dramatisch. Gelukkig zijnde Juice Packs tegenwoordig lekker dun gemaakt, dus los van het extra gewicht (weegt nu gelijk aan en iPhone 4) en een halve centimer meer lengte valt dat allemaal erg mee. De koffer is er in ieder geval klaar voor, de reisdocumenten zijn ook allemaal geprint en bij elkaar gezocht. We kunnen al bijna vertrekken…..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten