donderdag 16 mei 2013

Deep Sushi, Deep Ellum, Deep inks

Het eten was goed bij deep Sushi

Deep Ellum is het uitgaansgebied voor de rock n roll bevolking van Dallas. Daar moesten we natuurlijk heen als ouwe rockers die we zijn. De start van de avond gingen we doen bij Deep Sushi, om eens van de hamburgers en steaks af te kunnen blijven. We hadden er zin in, want het was inmiddels droog geworden en er was een lekkere temperatuur ontstaan. Bij Deep Sushi begrepen ze weinig van onze bestellingen, terwijl we toch geen Russisch spraken. We bestelden twee rolletjes sushi vooraf (toch apart dat Amerikanen gewoon cream cheese in de sushi stoppen), dat ging nog goed, maar daarna bestelde ik een hoofdgerecht en verdween de ober zonder dat Rene en Simon iets konden bestellen. Ik dacht dat hij de bestelling na het voorgerecht op zou nemen, maar bij het uitserveren daarvan, kwam ook gelijk mijn hoofdgerecht. Gelukkig mochten Simon en Rene gelijk bestellen, maar mijn bord weer meenemen zodat we gezamenlijk konden eten, dat was er niet bij. Inmiddels hoorde ik wat rare geluiden boven ons. Een hard getik. Wat bleek? Het was keihard gaan hagelen, waarbij hagelstenen zo groot als knikkers uit de hemel kwamen. Dat werd gevolgd met enorme licht flitsen en donderslagen en een stortvloed aan regen. We hoopten dat het snel over zou trekken, want in dit weer over Deep Ellum lopen ging niet werken natuurlijk. Maar na een dessert dat dezelfde manier verliep als het hoofdgerecht en ongeveer anderhalf uur wachten was wel duidelijk dat het niet even over zou drijven. Er moesten dus andere acties ondernomen worden…..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten