Deze woensdag zouden we met de familie van Ans uit eten gaan. De keus was gevallen op het restaurant Boteco Lucio 91op de Amstelveense weg, een Braziliaans restaurant. We hadden om 18.00 uur gereserveerd en precies op dat moment kwam ik binnen. Ik werd direct aangesproken door de eigenaar, Lucio, die mijn naam vroeg en vervolgens heel erg moeilijk begon te kijken. Dat voorspelde niet veel goeds en dat bleek ook te kloppen. Volgens Lucio hadden we namelijk helemaal niet gereserveerd. Dat was toch raar, want ik had de bevestiging van Iens in mijn mail zitten en liet die ook zien. Oh....uhhh.....nou, dan was het niet tijdig gebeurd, want hij had een kleine zaal, dus dat moest drie dagen van tevoren. Kijk even goed beste man, de bevestiging is van een week geleden, dus dat slaat nergens op. Oh.....uhhhh.....dan was het de schuld van Iens, die hadden de reservering niet goed doorgegeven aan hem. Dat is raar, beste man, want de mail met de bevestiging is zowel aan mij als aan jou gestuurd. Oh.....uhhhh.....nou ja, dan weet ik het ook niet meer, nu graag snel mijn zaak uit, want ik heb mensen die wel een reservering hebben.
Vervolgens draaide hij zich om, ging met andere mensen in gesprek en gunde ons geen blik meer waardig. Wat een bijzonder slechte service, geen excuses, geen alternatief, geen advies waar we eventueel zouden kunnen eten, geen compensatie voor het feit dat we al 40 euro in de parkeermeters hadden gegooid. HELEMAAL NIKS!! Zelden heb ik zo een slechte restauranthouder met zo weinig empathie meegemaakt. Echt volstrekt kansloos.
Ik heb een klacht bij Iens ingediend en na onderzoek bleek de reservering gewoon in het systeem te staan, maar kennelijk had Lucio daar geen boodschap aan. Het zou hem erg spijten dat het mis was gegaan en bood ons een drankje van het huis aan als we nog een keer bij hem zouden komen eten. Nu geef ik graag mensen een tweede kans, maar met zulke slechte manier en je eraf te kunnen denken maken door een drankje aan te bieden, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Daarom eens voor de verandering een advies om hier absoluut nooit te gaan eten. Hoe goed het eten misschien ook is, het kan nooit goed genoeg zijn om zulke slechte service te kunnen compenseren. Bah !!!!!
Ik ben solidair en boycot mee!
BeantwoordenVerwijderen