zaterdag 8 december 2012

Bij Babette

De cakes waren wel lekker, maar erg klein
Het was al een tijd geleden dat ik een Groupon had besteld voor een High Tea in Bloemendaal bij de tearoom "Bij Babette". De eerste keer dat ik gereserveerd had, bleek de reservering niet doorgekomen te zijn (email lazen ze haast niet, daarom deze keer per telefoon). Om 16.00 uur parkeerden we voor de deur en gingen we gevier naar binnen. Het begin was al wat rommelig, want hoewel de reservering wel aangekomen was, was de tafel nog niet leeg en moesten de gasten daar weggejaagd worden. Nadat we plaats konden nemen, bleek er Sinatra gedraaid te worden als muziek, dat beloofde wat voor de rest van de middag! Maar helaas was Sinatra een van de hoogtepunten. Kort samengevat: we kregen drie trays met zoetigheden en die waren heerlijk. Maar alle scones en cakjes waren echt van een Ienie Mini niveau, je kon ze zonder problemen in een keer in je mond stoppen (zelfs Jeroen). De bediening was echt waardeloos. Duurde veel te lang met uitserveren, geen interesse in de mensen aan tafel. Ik kreeg een kopje waar duidelijk nog de lippenstift van de vorige gebruikster aan zat, wat verder zonder excuses omgeruild werd. Tja, dan gaat het toch niet echt leven. En als klap op de vuurpijl: voor de hoeveelheid die ik gekregen heb tov wat ik voor de Groupon betaalde, vond ik het nog schandalig duur, laat staan als je de volle mep zou betalen. Dat we voor twee chocolade melk dan alsnog bij moesten betalen, schoot dan ook in het verkeerde keelgat.

Hoewel we alsnog best gelachen hebben en het voor een snack best ok was, vond ik het echt onder de maat. Wil je een high tea gebruiken, dan heb je volgens mij voor dezelfde prijs een High Tea bij The Grand en dat is echt een wereld van verschil in ongeveer alles!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten