zaterdag 13 oktober 2012

De play offs: verrassingen!

Naar de finale van de American League
De eerste twee rondes van de play offs in de MLB zijn inmiddels afgelopen. Alle halve finales van de divisies eindigden met beslissingswedstrijden. De laatste twee wedstrijden waren gisterenavond en omdat twee van mijn favoriete teams tegen elkaar speelden, New York Yankees tegen Baltimore Orioles, bleef ik op om deze wedstrijd te bekijken (leve Apple TV!). Een erg spannende wedstrijd, waar de kracht van beide teams, namelijk de slagkracht, eigenlijk uit blijft en het een pitchers duel wordt. Voor mijn moeie hoofd is het goed dat het uiteindelijk "maar" negen innings blijft en de Yankees met een 3-1 overwinning naar de finale van de American League gaan. Ik keek nog even snel de eerste innings van de andere wedstrijd mee, maar daar pakken de Nationals al snel een grote voorsprong. Jammer voor de Cardinals, we zijn daar in mei nog geweest en dan heb je er toch nog een band mee. Als ik zaterdagochtend wakker wordt kijk ik nog even de uitslagen en.....what the..... zie ik het nu goed? De Cardinals hebben in de negende inning de boel helemaal recht getrokken en wonnen van het team dat de hele reguliere competitie (162 wedstrijden) gedomineerd heeft. Dat is toch het spectaculaire van honkbal, zolang de laatste man niet uit is, kan er nog van alles gebeuren! Nu op naar de finales van beide leagues en dan ..... The World Series!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten