zaterdag 27 oktober 2012

Laatste bezoek Garrone in 2012

Het verliefde stel
Deze week was het herfstvakantie in onze regio. Ik had met Ans en de jongens afgesproken om in de vakantie een High Tea te gaan gebruiken. Ik had een reservering gemaakt bij Bij Babette, maar aangezien zij niet op mijn mail gereageerd hadden, belde Ans nog even voor alle zekerheid op. En potverdikkeme als het niet waar was: nee, ze hadden geen reservering op mijn naam en men zat ook helemaal vol. Uitwijken naar het Hofje zonder Zorgen lukte ook niet, omdat die een stuk eerder dicht gingen. What to do? Ik kreeg nog een helder moment en bedacht me dat Garrone meestal wel lang open was. Tenminste, als ze de deuren nog niet gesloten hadden voor het eind van het seizoen. Dat bleek nog net niet zo te zijn, want ze bleven open tot 31 oktober. Dus na thuiskomst snel iedereen ingeladen, inclusief de hartsvriendin van Jeroen, Anke. We waren snel in Haarlem en Garrone bleek nog open te zijn. De tafeltjes waren wat aan de kleine kant, maar daar wist Jeroen een oplossing voor. Hij ging met zijn verloofde aan een eigen tafeltje zitten, terwijl Daan bij Ans en mij bleef. De lijst met ijscoupes was al verdwenen, want ze hadden niet meer alle ingrediënten, waardoor er uiteindelijk vijf maatwerk ijscoupes op tafel gezet werden. Ze smaakten heerlijk en na een uurtje vertrokken we weer. Dit was de laatste keer in 2012 dat we Garrone bezochten, we zullen het tot maart 2013 zonder moeten doen. Maar het was voor dit jaar zeker een waardig afscheid!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten