vrijdag 12 oktober 2012

India rerevisited

Als voorbereiding alvast eten van India Corner, erg goed
Het is inmiddels anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatste Chennai bezocht (ik had in mijn vorige programma's een uitstekende project manager die dat graag van mij over nam, bedankt Berber :-)), maar na mijn overgang naar het Portfolio Financieren werd het weer tijd om polshoogte te gaan nemen, aangezien een aantal projecten daar lopen. Half november is het zover en gaan we met een select gezelschap om projecten onder de loep te nemen en toekomstige ontwikkelingen te bespreken. Een echte fan van India ben ik niet, hoewel het een bijzonder en bizar land blijft om mee te maken. Wel erg lekker is het eten daar, wel even opletten wat je besteld overigens, maar op de een of andere manier vind ik het Indiaase eten in Nederlandnog lekkerder bij geselecteerde adresjes. Een daarvan is India Corner in Haarlem en als voorbereiding heb ik vandaag maar even wat gerechten gehaald. Speciale aanbeveling voor de Rojan Josh (mild) en de Mushroom Balti (pittig). Het ging erin als Ketellapper. Gezien ligging, inrichting en bediening in combinatie met de kwaliteit van het eten zeker een mogelijke kandidaat voor het volgende etentje voor de filmclub :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten