Dat was even schrikken..... |
Vervolgens begon de frustratie om iemand van Carglass naar de plek van bestemming te krijgen. Dat duurde ongeveer vier uur, omdat de dispatcher vergat de melding door te geven en de mensen bij de klantenservice de woorden klanten, service en communicatie volstrekt niet kennen. Als je voor de vierde keer belt, omdat je niet terug gebeld wordt, je weer dezelfde vragen krijgt en dan nog netjes probeert te blijven en je terug krijgt "nu moet u niet zo flauw doen, ik heb ook een vervelende dag gehad", dan weet je dat "de klant centraal" bij Carglass nog niet geland is. Toen ik uiteindelijk de monteur aan de lijn kreeg ging het erg goed, maar de hele front office van Carglass heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde geleverd. Inmiddels is het navigatie systeem weer door Care teruggeplaatst en werkt het weer prima, maar ik hoop toch dat het bij deze ene kreeg blijft dat er op bestelling bij mij een onderdeel gestolen wordt, want het levert toch een ongelofelijke partij overlast en negatieve energie op, die ik nu kan missen als kiespijn.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten