zaterdag 19 maart 2011

Een gemiste kans

Leuke blender van Braun, mar geen Blendtec
Trouwe lezers van mijn blog weten dat ik een tijdje geleden (ik denk iets van een jaar geleden, omdat ik me herinner dat ik het in Rome hierover heb gehad) onder de indruk ben geraakt van de Blendtec Total Blender, met name ook vanwege diens optreden in het geweldige "Will it blend?", waar overigens nu een mooi flimpje op staat met de vraag of je ook een flesje Old Spice kunt blenden ;-).

Nu had Ans het idee opgevat om een kikkererwten fondue te gaan maken vrijdag, en om dat goed voor elkaar te krijgen, wat een blender nodig om daar een goede mousse van te maken. Leek mij natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid om de Blendtec Total Blender maar eens aan te schaffen. Maar uiteraard zou die niet op tijd binnen zijn voor het eten (dat redden ze niet, het versturen vanuit de USA en in 8 uur hier in Halfweg zijn :-)) en zonder verdere afstemming besloot Ans om bij onze witgoed zaak in Halfweg een Blender van Braun aan te schaffen. Tja, dat ziet er natuurlijk leuk uit en hij volstaat ook voor het werk dat we ermee willen doen. Inmiddels is de kikkererwten fondue ermee gemaakt en zijn er ook diverse smoothies uit de blender gekomen, maar ja, maar ja, uiteindelijk blijft het natuurlijk zo dat het geen Blendtec Total Blender is. En dat is toch de blender onder de blenders, en als man wil je natuurlijk wel de ultieme krachtbron onder je handen hebben (zie bijvoorbeeld ook www.echtemannenbeurs.nl). Dat het een verschil van 250 Euro is in prijs is dan slechts marginaal interessant. Ergo: ik laat de Blendtec toch nog maar even op de wishlist staan, je weet maar nooit...

1 opmerking: