woensdag 30 maart 2011

Tommy Bahama

Tommy Bahama, echte kleding voor een zonnig klimaat
Vandaag was best een energie vretende dag, zeker met Daan die met de laatste loodjes van de kanjer training bezig is (en een terugslagje dat hij aan het eind van deavind heeft gehad). Ik ben er bijzonder moe van geworden, maar de mailbox bevatte nog 43 mails, en die moeste afgehandeld worden. Ben er zojuist mee klaar (voor zolang als he duurt). Ongemerkt dreef ik even weg naar de komende vakantie, over 4,5 week als ik met Rene en Simon naar Florida ga. Het programma begint daar nu echt redelijk vaste vormen voor te krijgen en op korte termijn hopen Rene en ik de hoofdlijnen vast te kunnen klinken. Daarin is ook een bezoek opgenomen aan de de Tommy Bahama winkel (in ieder geval in Miami/ Fort Lauderdale en in Orlando). Tommy Bahama is een kledingsmerk, dat "island wear" maakt, heerlijk voor in een zonnig klimaat, maar daarmee soms ook de meest foute shirts die je je maar voor kunt stellen producerend. De winkels hebben wat uitgebreid, want naast de afdeling kleding, hebben een aantal winkels er nu ook een restaurant tegenaan geplakt, waarin je een goede maaltijd kunt nuttige, voor, tijdens of na het bezichtigen van de collectie. Ik hoor opportunity knocking: kijken naar foute shirts en lekker pittig eten. Ik denk dat een bezoek aan Tommy Bahama voor mij nu al niet meer fout kan gaan :-).

1 opmerking: