dinsdag 18 oktober 2011

Bombay Spice

De Biranyi was een goede keus, leuke vorm ook
De keus om te gaan dineren viel deze avond op Bombay Spice. Ik had even in de buurt gezocht naar een leuk Indiaas restaurant en via yelp.com kwam ik hier terecht. Menu zag er wel goed uit en het was 10 minuten lopen van ons hotel. Bij binnenkomst viel me echter wel direct iets op: er was geen Indiër te bekennen hier!!!! De zaak zelf zag er mooi uit, hip en trendy. De opstelling was bijzonder Amerikaans, waar ik weer even aan moest wennen: de tafel stonden op ongeveer 10 centimeter van elkaar af, zodat je goed met de conversatie van je buren mee kon luisteren :-). Overigens zag ik ook een andere Amerikaanse gewoonte, namelijk dat veel mensen hun restanten van het diner in een doggy bag mee namen naar huis, dat vertelde ook al iets over de omvang van de porties die geserveerd werden. Ans nam een Bombay cocktail om de avond mee te beginnen en ik deed mee met een avontuurlijke San Pellegrino. Als voorgerecht hadden we de Chicken Tikka, een papadum en een Indiaase Humus, terwijl ik als hoofdgerecht de biryani nam en Ans een eigen gerecht samenstelde, waar ze uiteindelijk wat teveel linzen in had gedaan en wat te weinig andere groenten. Maar al met al een prima maaltijd en ik verbaasde mij deze keer weer over de prijs. Ik wil niet steeds schrijven "....en dat is niet te duur", maar uiteindelijk betaalde ik 60 dollar voor het geheel, terwijl de cocktail van Ans al 15 dollar was. Ergo, voor 45 dollar = 33,75 Euro waren we klaar.  En dat was niet te duur....

2 opmerkingen:

  1. Lekker eten hoeft niet duur te zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat blijkt wel. Vanavond naar een twee sterren Michelin restaurant. Ik vermoed dat dat wel aan de prijs gaat zijn :-). Maar voor Nashville heb ik al een leuk adresje!

    BeantwoordenVerwijderen