donderdag 27 oktober 2011

USA 2012 en nog iets eind 2011??

Je bent nog niet terug van de ene vakantie en de discussies over de volgende beginnen alweer. Net een week koud terug uit Chicago, kreeg ik al weer mails over ons bezoek aan de USA in mei 2012. Een besluit over de laatste stad in de drie steden trip is nog niet definitief genomen, maar ik zie een tendens richting St Louis ipv Atlanta. Maar het is nog geen zekerheid, want Atlanta schijnt wel een erg mooie Segway toer te hebben en aangezien ik die in Chicago echt te gek vond, kan dat nog de doorslag geven, als we een leuke honkbal wedstrijd kunnen vinden. Zoals eerder gemeld zijn Memphis en Nashville zekerheidjes op deze reis en als je daar bent, dan is Graceland, hoe "corny" ook, een absolute must. Ik be er een paar leuke foto's van gezien en ik wil wel een mooi Elvis overhemd!! Daarnaast denken Ans en ik ook nog na over een korte vakantie aan het einde van het jaar, wellicht met de jongens een paar dagen naar Engeland, Schotland of Ierland. Eens kijken of we daar ook nog wat leuks kunnen vinden, Tips worden geapprecieerd!!!

1 opmerking:

  1. Edinburgh vond ik top maar ik heb geen idee of het met kinderen leuk is

    BeantwoordenVerwijderen